26 Mart 2018 Pazartesi

Holstee Manifestosu






Dave, Mike,Fabian adlı üç arkadaşın bir araya gelip başarı ve mutluluğun sırrını kendilerince tanımlaması ile ortaya böyle bir şey çıkmış. Bence kulağa küpe olacak nitelikte öğütler içeriyor.Bu manifesto 13 farklı dile çevrilmiş. Orijinalinde çevrildiği diller arasında Türkçe yokmuş.Sonradan çevirilmiş. Farklı versiyonları mevcut. Birisi de bu şekilde;


“Bu senin hayatın. Sevdiğin şeyleri yap ve bunları sık sık yap.
Bir şeyden hoşlanmıyorsan onu değiştir. İşinden hoşlanmıyorsan istifa et.
Yeterince zamanın yoksa televizyon izlemekten vazgeç.
Hayatının aşkını arıyorsan artık arama: sen sevdiğin şeyleri yapmaya başlayınca o sana gelecektir.
Her şeyi aşırı sorgulama, hayat basittir. 
Tüm heyecanlar güzeldir: her yediğin yemeğin son lokmasının tadını çıkar (ve bunun için şükret).
Zihnini, kollarını ve kalbini yeni şeylere aç.Farklılıkarımızla birleşiriz.
Bugün gördüğün ilk kişiye senin tutkun ne, diye sor ve kendi esin kaynağı hayalini ona da anlat.
Sık sık seyahat et, kaybolmak kendini bulmanı sağlayacaktır. 
Bazı fırsatlar hayatta sadece bir kere eline geçer, onların peşine düş.
Hayat tanıştığın insanlarla ve onlarla oluşturduğun şeylerle ilgilidir. O yüzden dışarı çık ve üretmeye başla. 
Hayat kısa. Hayalini yaşa ve tutkunu paylaş.” 

10 yorum:

  1. çok sevdim bunu yaaa hatta bi ara bloguma koyayım bu yazınııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki koyabilirsiniz👍🏻😊cok anlamlı bir yazi bence de tekrar tekrar okunmali😊

      Sil
  2. çok sevdim bende..
    deep de görüp geldim bende
    ay iyi olmuş gelmem sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çok sevindim böyle düşünmenize :)

      Sil
  3. Ben de çok beğendim bu paylaşımı. Eline sağlık. Blogun hayırlı olsunn. Deepton'un tavsiyesi üzerine geldim. Ben de beklerim :)) Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim:)bende sizi zevkle takibe aldım:)

      Sil
  4. Ben de Deep'in tavsiyesi ile geldim. Manifesto güzelmiş gerçekten...

    YanıtlaSil
  5. Çok manidar çok güzel bir paylaşım olmuş. Yazıyı Deep in bloglarımızı tavsiye ettiği paylaşımda gördüm.

    YanıtlaSil

 

Çok Bulutlu'nun Günlüğü Template by Ipietoon Cute Blog Design